De mensen achter MOOVZ
MOOVZ is opgericht door Tobi Brus en Michael Slemmer. Met een team van professionele software-consultants, zijn ze in staat om iedere organisatie in een positieve flow te brengen!
Tobi
Tobi is onze projectmanager binnen MOOVZ. Hij coördineert alle uit te voeren activiteiten binnen onze projecten. Hij maakt de planning, overlegt veelvuldig met onze klanten en samenwerkingspartners, maakt stroomschema’s, werkt functionele ontwerpen uit en bespreekt deze met alle betrokkenen. Hij heeft kennis van zowel ICT-gerelateerde zaken als business en vormt op die manier de spil tussen verschillende afdelingen, processen en gebruikers. Hij geeft workshops en trainingen, maakt testscripts, voert testen uit en begeleidt deze. Zijn ruime ervaring als manager met een zeer brede oriëntatie in bedrijfsprocessen, komt hem daarbij uitstekend van pas. Van productie tot verkoop: Tobi heeft meer dan 30 jaar ervaring en is de juiste persoon als het gaat om verandering, herstructurering en/of innovatie. Hij is een gedreven, leidinggevende en resultaatgerichte manager die zich snel kan inwerken in nieuwe situaties. Niet alleen beleidsmatig sterk, maar ook ‘hands-on’.
Tobi: “Zeg wat je doet en doe wat je zegt. Dat is mijn motto. Op die manier kunnen we gestelde doelen bereiken. Daarbij vind ik het belangrijk om goede contacten te hebben met elke betrokken persoon: van medewerkers tot Raad van Bestuur. Het is mijn doel om toegevoegde waarde te bieden in procesinrichtingen in de ruimste zin van het woord. Ook vind ik het belangrijk om de klant mee te nemen in het project, met goede informatie over de vraag waarom iets wel of juist niet ingericht moet worden. En een goed advies over de gevolgen van een keuze voor het één of juist het ander. Ik help klanten graag om in de juiste volgorde en stap voor stap het traject te doorlopen. De klant ontzorgen en eerlijk zijn tegen hen, staat voor mij voorop. Uit mijn jarenlange ervaring weet ik dat deze voor ons normale werkwijze in de meeste gevallen niet normaal blijkt te zijn, en dat klanten vaak niet tevreden zijn met de inrichting van de geautomatiseerde processen. Wij willen het daarom écht anders doen.”
“Ik krijg er energie van als een klant tevreden en blij is, en als ik de uitdagingen van onze klanten kan aangaan op allerlei gebieden. De klant krijgt daarbij van mij alle hulp die ik maar kan bieden. Dat is vaak gevraagd, maar vaak ook ongevraagd advies. Alles zodat we de beste oplossing kunnen bieden voor onze klanten.”


Michael
Michael is onze lead consultant. Vanuit zijn rol als senior AFAS-expert met 10 jaar ervaring is hij eindverantwoordelijk voor het optimaliseren en implementeren van softwaresystemen voor onze klanten. Hij begeleidt en adviseert hen hierin. Hij heeft daarnaast een sturende rol, waarin hij verantwoordelijk is voor het begeleiden en coachen van de teamleden. Hij begeleidt junior, medior en senior AFAS-consultants en deelt kennis met zijn collega’s. Hij is voor ons team het eerste aanspreekpunt en heeft een verbindende functie tussen onze medewerkers en onze klanten. Michael heeft een ruime expertise op het gebied van HRM, InSite, OutSite en koppelingen, met een specialisatie in autorisatiebeheer, InSite & OutSite look & feel, workflows, kernimplementatie, procesoptimalisatie en verandermanagement.
Michael: “Met mijn branchekennis zorg ik ervoor dat AFAS-oplossingen optimaal voor onze klanten worden ingericht. Tijdens de implementatie begeleid ik hen zodanig dat zij met een gerust hart naar de livegang kunnen uitkijken. Ik ondersteun op het gebied van projectmanagement, verzorg trainingen en onboarding en richt een effectieve beheerorganisatie in. Ik ga resultaatgericht te werk en zorg ervoor dat onze klanten na de implementatie altijd kunnen beschikken over excellente support.”
“Net zoals Tobi vind ik het belangrijk om waarde toe te voegen binnen de processen van onze klanten. Wij onderscheiden ons door middel van goede en eerlijke communicatie over iedere optie en keuzemogelijkheid binnen de software. We nemen klanten mee in het project en ontzorgen hen. Op die manier leidt ons werk tot klanten die tevreden zijn over de inrichting van hun geautomatiseerde processen. En dat is waar ik het voor doe! Als een klant aan het eind van het project een brede glimlach op zijn gezicht heeft doordat wij de processen zo goed hebben ingericht, daar krijg ik energie van!”